Welkom

Hoofdsponsor Competitie 2023

Wie weet wie dit zijn ??

Foto in bezit van Dorpsarchief van Oldeberkoop.
Het betreft een viswedstrijd om de Ooststellingwerf Cup.
Weet u wie de personen op de foto zijn !!
Reacties gaarne mailen naar rietvoorn@live.nl

Federatief
Landelijk

Het laatste verenigingsnieuws

“ Albert de Vries “ Oppermachtig op Oldelamer

Apr 2024

Oldeberkoop – Afgelopen zondag was er de eerste wedstrijd van het visseizoen 2024. De openingswedstrijd, er werd gestreden aan de boorden van de Kuunder, beter bekend als de Tjonger bij Oldelamer. Bij het krieken van de dag konden de wedstrijdvissers om 6.30 uur het winterpak aan, slechts 8 graden was de buitentemperatuur, en windkracht 6.

Albert de Vries en Jurjen van Dijk winnen 2e Koppelwedstrijd 2023

Okt 2023

Oldeberkoop – Afgelopen zondag, 8 Oktober was de finish van het visseizoen 2023 voor de wedstrijdvissers van Hengelsportvereniging de Rietvoorn uit Oldeberkoop. Er was een koppelwedstrijd uitgeschreven aan Tjonger bij Mildam. Het was zondagmorgen vroeg, voor de Vissers, na een hele zomer bij daglicht opgestaan, was het nu in het donker tasten naar hun materiaal.

Albert de Vries pakt dagtitel, Harry Nijholt Kampioen 2023

Sep 2023

Oldeberkoop – Afgelopen Zondag was er de 12e competitie wedstrijd van het seizoen 2023. De laatste wedstrijd was er een waar nog veel op het spel stond, de wedstrijd kon nog een verrassende winnaar van de competitie 2023 gaan opleveren. Vlak voor de aanvang van het visseizoen. Er werd gevist aan de boorden van het Prinses Margriet Kanaal te Oude Schouw bij Akkrum.

Jurjen van Dijk  pakt de hoofdprijs aan de Broeresloot

Jurjen van Dijk pakt de hoofdprijs aan de Broeresloot

Jul 2023

Oldeberkoop – Afgelopen zondag was er al weer de 7e wedstrijd van het visseizoen. De leden van de Rietvoorn uit Oldeberkoop hadden hun wedstrijd aan de Broere Sloot, de waterverbindingsweg tussen de Tjonger en het dorp Vierhuis. Door de provincie Friesland in samenwerking met de Hengelsport federatie zijn hier een serie vissteigers gemaakt. Met dank aan Danny Nijholt, wie de avond voor de wedstrijd belangeloos het hele wedstrijdparcours heeft gemaaid, zodat de wedstrijd met een schone wal kon worden gestart.

Jan Gauke van der Voort wint de Finale Jeugdwedstrijd 2023

Mei 2023

Oldeberkoop – Zondag was de Finale waar de jeugd van HSV de Rietvoorn zich konden kwalificeren voor deelname aan de Ooststellingwerf Cup. Het wedstrijdwater was de Tjonger nabij Oldeberkoop. De publieke belangstelling was groot, ouders, grootouders en buren van de deelnemers waren allen in grote getale aanwezig. Er werd zeer veel vis aangeboden aan de jury, die het erg druk had. De grootste vis van de dag werd gevangen door Jan Gauke van der Voort, een Voorn van 22 cm.