“ HSV de Rietvoorn “ sluit seizoen 2011 af met een koppelwedstrijd

Zondag, 25 september 2011

Oldeberkoop – Hengelsport vereniging de Rietvoorn hield afgelopen Zondag haar laatste wedstrijd van het visseizoen 2011.

Het betrof een koppelwedstrijd. Er werd gestreden aan de boorden van het PM kanaal, ter hoogte van het buurtschap Aalsum. Bij zomerse temperaturen van 20 graden ging de wedstrijd van start om 8.00 uur. Diverse koppels lieten van meet af aan zien dat er vis op hun voerplekken zat, het viskoppel Albert de Vries en Harrie Nijholt waren halverwege de wedstrijd aardig op weg om in aanmerking te komen voor de dagzege, het werd echter bij de weging een klinkende overwinning. De definitieve uitslag luidde dan ook: 1e pl. Albert de Vries en Harrie Nijholt 6260 gr. 2e pl. Team Hijlkema met 3240 gr. 3e pl. Remco Nijholt en Tjietsche Dijk met 1640 gr. De opening van het visseizoen 2012 zal plaats vinden op eind maart. Voor overige resultaten en informatie kunt terecht op de website van de visclub de Rietvoorn.