“ Marten de Vries “ Matchwinner “ Harry Nijholt ” clubkampioen

Zondag, 18 september 2011

Oldeberkoop – Afgelopen zondag konden de leden van HSV de Rietvoorn uit Oldeberkoop aantreden voor hun 11e en laatste competitiewedstrijd in het PM Kanaal te Oude Schouw.

Het weer viel mee, de wind was matig en op een enkel kort regenbuitje na bleef het hoofdzakelijk droog. Veel vis werd er niet gevangen. Alleen Marten de Vries op kopstek en favoriet Harrie Nijholt waren opnieuw de uitschieters van de dag. De totaal uitslag van de 11e wedstrijd was: 1e pl. Marten de Vries met 2760 gr. 2e pl. Harrie Nijholt met 2560 gr. Vis 3e pl. Albert de Vries 520 gr. 4e pl. Roelof Hijlkema en Tjietsche Dijk, elk met 500 gr. De overige deelnemers konden geen vis ter weging aan bieden. De winnaars van de geviste competitie over 11 wedstrijden zijn geworden: 1e pl. Harrie Nijholt 45700 gr, 2e pl. Albert de Vries 22560 gr, 3e pl. Marten de Vries 19340 gr, op de voet gevolgd door Tjietsche Dijk met 19220 gr.