“ Marten de Vries “ wint overtuigend bij de Rietvoorn Oldeberkoop

Zondag, 14 augustus 2011

Oldeberkoop – Afgelopen zondag moesten de leden van HSV de Rietvoorn uit Oldeberkoop aantreden voor hun 10e wedstrijd vissen in de Helomavaart te Munnekeburen.

Harde regen en windstil weer waren de grootste zorg en tegenstander voor de vissers. Veel vis werd er in doorsnee door de leden niet gevangen. Alleen Marten de Vries en favoriet Harrie Nijholt waren de uitschieters van de dag. De totaal uitslag van de 10e wedstrijd was: 1e pl. Marten de Vries met 4940 gr. 2e pl. Harrie Nijholt met 3820 gr. Vis 3e pl. Tjietsche Dijk 2660 gr. 4e pl. Albert de Vries 1820 gr. 5e pl. Sietze van Dijk 720 gr. De overige deelnemers konden nog geen pond vis aan bieden. Zondag 28 augustus is er de jaarlijkse Familie visdag, aanvang 7.45 uur bij de Bank te Oldeberkoop.