Hengelsporters de Rietvoorn voeren dubbele strijd tegen de elementen

Zondag, 3 juli 2011

Oldeberkoop Hengelsport vereniging de Rietvoorn uit Oldeberkoop viste afgelopen zondag haar 6e competitie wedstrijd te Aalsem aan het Prinses Margrietkanaal.

Door dat het Vaderdag was hadden zich maar 11 wedstrijdvissers zich gemeld bij Parcours uitzetter Roelof Hijlkema. De aanvang van de viswedstrijd werd gekenmerkt door erbarmelijke slechte weersinvloeden, keiharde wind en bakken vol met regen waren de grootste tegenstander van de vissers. Harrie Nijholt was na afloop van de weging de grote dagkampioen met maar liefst 12 kilo vis schoon aan de haak. De vis weegschaal gaf aan het eind bevredigende getallen te zien. De overige resultaten waren: 2e Albert de Vries 4000 gr. 3e Roelof Hijlkema 2900 gr. 4e Danny Nijholt 2160 gr. 5e Tjietsche Dijk 2000 gr. 6e Jan Moes 1660 gr. 7e Rinze Kootstra 780 gr. en 8e pl. Jurjen van Dijk 600 gr. Totaal 26100 gram. Mochten er nog belangstellenden zijn voor wedstrijdvissen bij de Rietvoorn, geef je dan op voor de volgende wedstrijd te Heerenveen in Het Heerenveense kanaal op 3 Juli 2011 bij Dhr. A. de Vries, Grietmansstraat 15 te Oldeberkoop. Vertrek om 6.00 uur vanaf het parkeerterrein van de Bank.