“ Tjietsche Dijk “ pakt de overwinning

Zondag, 19 juni 2011

Oldeberkoop – Afgelopen zondag visten de hengelaars van de Rietvoorn uit Oldeberkoop te Heerenveen.

Aan het Heerenveense kanaal, ter hoogte van de Roeivereniging waren de gewichten niet erg hoog, wel veel aantal werd er gevangen. Wat de oorzaak was dat er niet veel brasem werd gevangen konden de vissers niet aangeven. De resultaten waren als volgt: 1e pl. Tjietsche Dijk 2320 gr. 2e pl. Harrie Nijholt 1960 gr. 3e pl. Remco Nijholt 1260 gr. 4e pl. Rinze Kootstra 800 gr. 5e pl Danny Nijholt 580 gr. 6e pl. Jan Moes 460 gr. 7e pl. Kees Vries en exequo Sietze en Foppe van Dijk met elk 60 gr. De eerst volgende wedstrijd is de traditionele Meerholt cup voor de Jeugd op 17 Juli, vertrek 14.30 uur bij Obs de Tjongeling.