“ Albert de Vries “ brengt spanning terug

Zondag, 8 juli 2012

Oldeberkoop – Afgelopen zondag was er de zevende senioren viswedstrijd van het seizoen. Deze wedstrijd werd gehouden aan de het Prinses Margriet Kanaal ter hoogte van het plaatsje Aalsem, nabij de spoorbrug ter hoogte van Irnsum.

De voorspelde onweers- en regenbuien bleven gelukkig uit. De vissers hadden allemaal van af het beginsignaal de vis op hun voerstek, welke het voor het eindresultaat erg spannend ging maken. Door de mooie grote brasems, die door Albert de Vries werden gevangen, kon hij na de weging zich winnaar van de dag noemen, met op de tweede plaats op geringe afstand Roelof Hijlkema. De einduitslag was als volgt Albert de Vries met 6220 gr. op de 2e pl. Roelof Hijlkema met 4580 gr., 3e pl. Rinze Kootstra 3180 gr. 4e pl. Harrie Nijholt met 2300 gr. 5e pl. Jurjen van Dijk met 2180 gr. De tussenstand is: 1e pl. Harrie Nijholt 215200, 2e pl. Albert de Vries 16380 gr en op de derde plaats Roelof Hijlkema 15700 gr. De overige resultaten kunt u nalezen op www.rietvoorn-oldeberkoop.nl
De eerst volgende wedstrijd is op 22 Juli, wedstrijd in de Broeresloot, nabij Rotstergaast. Vertrek 6.00 uur bij de Bank.