“ De Rietvoorn vissers “ genieten volop

Zaterdag, 26 mei 2012

Oldeberkoop – Afgelopen weekend hadden de wedstrijdvissers van Hengelsport de Rietvoorn uit Oldeberkoop hun 5e wedstrijd om de Meerholt Bokaal aan de Merry Maden, aan de rivier de Linde.

Het werd een zonovergoten morgen met stralend mooi weer, kortom genieten geblazen. De wedstrijd verliep voor alle vissers goed, een ieder bood vis aan wedstrijd controleur Roelof Hijlkema. Harrie Nijholt mocht na afloop de zege op zijn conto bijzetten met een totaal gewicht van 3900 gram. Harrie had als bijzondere vangst een Winde van ruim 1 kilo. Op de 2e plaats eindigde Tjietsche Dijk met 2940 gram en op de 3e plaats Albert de Vries met 2040 gram, 4e plaats Rinze Kootstra met 1360 gram. De overige resultaten zijn te vinden op de website van HSV de Rietvoorn uit Oldeberkoop. De eerst volgende wedstrijd is op dinsdagavond, de Zomercompetitie 2012. Zaterdag 9 Juni staat de belangrijke wedstrijd om de Ooststellingwerf cup op het programma, de organisatie is in handen van vis club Donkerbroek, aanvang 6.00 uur bij de Bank in Berkoop.