Hsv de Rietvoorn Start met koppelwedstrijd

Zondag, 1 april 2012

Oldeberkoop – Afgelopen zondag was de start van het nieuwe visseizoen 2012. Traditioneel starten de heren vissers uit Oldeberkoop met een koppelwedstrijd.

Het wedstrijdwater was de Tjonger, nabij de brug van Mildam. Er hadden zich 6 koppels gemeld bij aanvang, waar deze morgen wind de grote spelbreker was. Windkracht 6 á 8 gaf veel onrust bij de vissers, moeilijk zicht op de dobber door de golfslag gaf bij het eindsignaal dan ook weinig vis op de teller. De einduitslag luidde: 1e prijs koppel Albert de Vries en Rinze Kootstra, 4040 gr. 2e prijs Marten de Vries en Lammert Menger 3460 gr. 3e prijs Roelof Hijlkema en Jan Vermeeren 2800 gr. 4e prijs Harry Nijholt en Kees Vries 2480 gr. 5e prijs Jurjen en Foppe van Dijk 1240 gr. 6e prijs Team Sietze van Dijk 200 gr. De eerst volgende wedstrijd is de competitiewedstrijd te Oldelamer, op 1 april, vertrek om 6.30 uur bij de Bank.