Harrie Nijholt wint op koud Oldelamer

Zondag, 9 juni 2013

Oldeberkoop – Zondagmorgen stond er voor de wedstrijdvissers nog de eerste wedstrijd op het programma, inhalen op Oldelamer.

Een 11 tal vissers had zich bij de wedstrijdleider gemeld om tegen elkaar te strijden. Het zonnetje stond mooi hoog aan de hemel, maar het was bar koud weer, echt winterpakken weer. Het eerste uur werd er redelijk vis gevangen door een ieder, maar na verloop van tijd viel het bij velen stil, alleen Jan Vermeeren en Harrie Nijholt bleken na afloop in een stug tempo doorgevist te hebben. Na vier uur vissen mocht uiteindelijk Harrie Nijholt zich tot winnaar laten uitroepen. De uitslag was als volgt: 1e pr. Harrie Nijholt 4250 gr. 2e pl. Jan Vermeeren 3690 gr. 3e pl. Marten de Vries 2550 gr. 4e pl. Jurjen van Dijk 1360 gr. 5e pl. Roelof Hijlkema 980 1600 gr. 6e pl. Lammert Menger 840 gr. 7e pl. Danny Nijholt 500 gr. 8e pl. Rinze Kootstra 440 gr. 9e pl. Albert de Vries 90 gr. 10e pl. Tjietsche Dijk 40 gr. De eerst volgende wedstrijd is Dinsdagavond, 6e ronde Zomercompetitie.