De Rietvoorn Jeugd heeft toekomst

Zondag, 8 september 2013

Oldeberkoop – Afgelopen zondag was er voor de jeugd van HSV de Rietvoorn en de jeugd van Oldeberkoop een viswedstrijd om de Meerholtbokaal 2013.

Er werd gevist in 2 poules met voor elke groep leuke prijzen. Maar liefst 16 deelnemers hadden zich hier voor opgegeven. Als viswater had de jeugdcommissie de Schipsloot, bij de brug van Nijelamer uitgekozen als wedstrijdwater. Vanaf het startsignaal werd er zeer goed vis gevangen, met name door de dames werd het aantal centimeters enorm opgekrikt. Totaal werd er 2054 centimeter vis aangeboden aan de Meetploeg. Mirjam Bruinewoud viste maar liefst een Vis naar boven van 23 centimeter, dit werd beloond door de sponsor Fa. Visser uit Hemrik met een cadeaubon. De in grote getale aanwezige familieleden konden na afloop genieten van hun kinderen met hun mooie gewonnen prijzen, aangeboden door de directie van Meerholt uit Oldeberkoop. De prijswinnaars waren in Poule A. 1e pr. Anouk Kroezen 277 cm, 2e pr. Sabine Bosch 231 cm, 3e pr. Senna Nieuwland 93 cm. Poule B. 1e pr. Remco Nijholt 399 cm, 2e pr. Marjon Wolthoff 228 cm, 3e pr. Max Vermeeren 132 cm. De overige uitslagen staan vermeld op de website van de Visclub. De Rietvoorn jeugdcommissie kan tevreden naar de toekomst kijken.