Harrie Nijholt wint met overmacht

Zondag, 26 mei 2013

Oldeberkoop – Zondagmorgen stond er voor de wedstrijdvissers alweer de vijfde wedstrijd op de kalender. Het wedstrijdwater was deze zondag de Linde, nabij de Merry Maden.

Een 10 tal vissers had zich bij de kerk verzameld om tegen elkaar te strijden. Het eerste uur werd er redelijk vis gevangen door een ieder, maar na verloop van tijd viel het bij velen stil, alleen Jan Vermeeren, Harrie en Remco Nijholt bleven in een stug tempo doorvissen. Alle voer trucs werden uit de laden gehaald maar niks mocht lijden tot meer eetlust bij de vis. Na vier uur vissen mocht uiteindelijk Harrie Nijholt zich tot winnaar laten uitroepen. De uitslag was als volgt: 1e pr. Harrie Nijholt 7280 gr. 2e pl. Jan Vermeeren 5480 gr. 3e pl. Remco Nijholt 4910 gr. 4e pl. Marten de Vries 2570 gr. 5e pl. Foppe van Dijk 1760 gr. 6e pl. Lammert Menger 1600 gr. 7e pl. Danny Nijholt 1540 gr. 8e pl. Tjietsche Dijk 1230 gr. 9e pl. Jurjen van Dijk 930 gr. en op de 10 pl. Sietze van Dijk 200 gr. De eerst volgende wedstrijd is Dinsdagavond, 4e ronde Zomercompetitie. Zondag 2 Juni is er de inhaalwedstrijd te Oldelamer, vertrek 6.00 uur bij de Bank in Berkoop.