Roelof Hijlkema laat de Zon schijnen

Zondag, 7 juli 2013

Oldeberkoop – Afgelopen zondag was er de zevende senioren viswedstrijd van het seizoen. Deze wedstrijd werd gehouden aan de het Prinses Margriet Kanaal ter hoogte van het gebied Aalsem, nabij de spoorbrug ter hoogte van Irnsum.

De Zon deed zijn werking goed, de vissers waren luchtig gekleed, maar had op de vis een negatieve werking. De vis aasde slecht, door de regen van de afgelopen periode stroomde het enorm op het PM kanaal, waardoor alle aangeboden voer uitwaaierde. De aangeboden vis was van een laag aantal en een laag gewicht op de teller. Op de eerste plaats eindigde Roelof Hijlkema met 1610 gr. 2e pl. Albert de Vries 1360 gr. 3e pl. Danny Nijholt 930 gr. 4e pl. Sietze van Dijk 870 gr. 5e pl. Tjietsche Dijk 640 gr. De overige resultaten kunt u nalezen op www.rietvoorn-oldeberkoop.nl
De eerst volgende wedstrijd is na de Zomervakantie, op 18 Augustus, wedstrijd in de Tjonger, te Oldelamer. Vertrek 6.00 uur bij de voormalige Bank.