De Rietvoorn vissers als club totaal in Balans

Zondag, 29 september 2013

Oldeberkoop – Afgelopen zondag werd de tiende viswedstrijd onder prachtige weers omstandigheden met een stralend zonnetje en lichte bries in de rug, gevist in het Heerenveens Kanaal, nabij het clubgebouw van de roeivereniging Engwirden. Vanaf het startsignaal was het weer zeer mild voor de vissers.

Het kon Jan Vermeeren echter niet deren, contant van aas wisselen en secuur voeren brachten hem de uiteindelijke overwinning in 3,5 uur vissen, met een totaal van 5030 gram op de weegschaal. Op een mooie 2e plaats eindigde Harrie Nijholt met 4720 gram. Op gepaste afstand kwam Marten de Vries met 3180 gram. De resterende uitslagen waren: 4e pl. Lammert Menger 2590 gr. 5e pl. Tjietsche Dijk 2160 gr. 6e pl. Jurjen van Dijk 2010 gr. 7e pl. Jan Moes 1610 gr. 8e pl. Roelof Hijlkema 1080 gr. 9e pl. Rinze Kootstra 780 gr. 10 pl. Sietze van Dijk 20 gr. De overige eindresultaten en tussenstand kunt u nalezen op de website van HSV de Rietvoorn uit Oldeberkoop. De eerst volgende en tevens laatste competitiewedstrijd is op zondag 13 oktober, locatie het Prinses Margriet kanaal, nabij het plaatsje Oude Schouw, vertrek 6.30 uur bij het voormalige Bankgebouw aan de Willinge Prinsstraat.