“ Jan Vermeeren “ piekt op juiste moment

Zondag, 23 april 2023

Oldeberkoop – Afgelopen zondag was er de tweede senioren viswedstrijd van het seizoen. Deze wedstrijd werd gehouden aan de het Prinses Margriet Kanaal ter hoogte van het gebied Aalsem, nabij de spoorbrug ter hoogte van Irnsum. De Zon deed zijn werking goed, de vissers waren warm gekleed, dit had op de vis niet een negatieve werking.

De vis aasde voorzichtig, de paaitijd was voorbij. De honger kon gestild worden, goed voeren en goed inwerpen bracht Jan Vermeeren de eindzege met een totaal van maar liefst 3905 gram, met dank aan het thuisfront, waren zijn mooie woorden na de weging. Op de 2e plaats eindigde Marten de Vries met 3135 gr. 3e pl. Rinze Kootstra 2870 gr. 4e pl. Lammert Menger met 2675 gr. De overige resultaten kunt u nalezen op http://hsvrietvoorn.mijnhengelsportvereniging.nl/ onder het kopje uitslagen.
De eerst volgende wedstrijd is op 6 mei, wedstrijd te Spannenburg, Vertrek 6.00 uur bij de Carpool te Oldeberkoop. Op 7 mei zal de Stellingen Cup worden gevist, wedstrijd tussen Hsv de Snoek, de Makreel uit Noordwolde en Hsv de Rietvoorn uit Oldeberkoop.

Verslag, de Dreijer 2023