Jurjen van Dijk wint aan Helomavaart

Zondag, 19 mei 2019

Oldeberkoop – Afgelopen zondag was er de vierde wedstrijd van het seizoen. De wedstrijdleden van de Rietvoorn uit Oldeberkoop hadden hun wedstrijd aan de Helomavaart, de waterverbindingsweg tussen de Tjonger en de Linde.

Bij het krieken van de dag waren de weersomstandigheden veelbelovend, om mooie resultaten uit de vaart te gaan halen. De zon deed zijn werk wat van goede invloed was op de vissen, buitenlucht maakt hongerig. Er werd redelijk vis door alle vissers gevangen.

Op de eerste plaats eindigde Jurjen van Dijk met 4880 gr. 2e pl. Rinze Kootstra met 3525 gr. 3e pl. Albert de Vries met 2740 gr. 4e pl. Lammert Menger 2250 gr. 5e pl. Tjietsche Dijk 1925 gr.

De overige resultaten kunt u nalezen op de website van HSV de Rietvoorn. De eerst volgende wedstrijd is woensdag 26 mei, Stellingwerven Cup 2019, organisatie HSV de Snoek uit Wolvega en de Makreel uit Noordwolde vertrek Oldeberkoop.

Krantenverslag: Stellingwerf en NOS, huis aan huis blad