Tygo Moes wint 1e Kwalificatiewedstrijd OC cup 2018

Zondag, 13 mei 2018

Oldeberkoop – Zondag was de dag waarop de Jeugd van HSV de Rietvoorn zich konden kwalificeren voor deelname aan de Ooststellingwerf Cup. Op Moederdag notabene hadden zich 9 Jeugdleden aangemeld bij de wedstrijdleiding. Er werd gestreden op het mooie parcours in de Lindewijk te Wolvega.

Alles hadden de jeugdvissers mee, het weer, veel begeleiding en heel veel vis. Wat wil een beginnend visser nu nog meer, prijzen, die worden uitgereikt bij de finale op 27 mei 2018. Tevens wordt dan bekend wie afgevaardigd worden naar Makkinga, organisatie van de Ooststellingwerf Cup 2018. De 1e plaats was voor Tygo Moes met totaal 288 cm vis. Op de 2e plaats eindigde Michelle Huismans met 241 cm. De 3e pl. Was voor Seles de Jong met 171 cm. De 4e plaats was voor Mano Molenaar 141 cm. 5e pl. Annemarije Elsinga 115 cm. 6e pl. Jorn Elsinga 98 cm. 7e Sjoerd Vaartjes 58 cm. De 8e plaats was voor Rutger Elsinga 43 cm. En op de 9e pl. Jelte Sijens met 28 cm. De overige resultaten zijn na te lezen op de website van HSV de Rietvoorn. De Ooststellingwerf Cup Jeugd 2018 is op 17 Juni in Makkinga, organisatie visclub HSV de Tjonger.

Krantenartikelen, 1e Jeugdwedstrijd, Lindewijk
Nieuwe Ooststellingwerver en Stellingwerf