Tygo Moes wint Jeugdbokaal 2016

Zondag, 12 juni 2016

Oldeberkoop – Zondag was de dag waarop de jeugd van HSV de Rietvoorn zich konden kwalificeren voor deelname aan de Ooststellingwerf Cup. De 1e plaats was voor Tygo Moes met totaal 314 cm vis.

Op de 2e plaats eindigden exequo Jacco Kroes en Anouk Kroezen met 101 cm vis. De 4e plaats was voor Klaas Vaartjes met 89 cm. De 5e plaats was voor Tjalling Klein met 75 cm. Alle 1e 5 deelnemers mogen naar de OC cup 2016. 1e reserve is Rutger Elsinga met 68 cm. De overige resultaten zijn na te lezen op de website van HSV de Rietvoorn.
De wedstrijden werden gehouden bij IJkenverlaat, bij de Hoeve en de Brug bij Nijelamer. Alle deelnemers kregen een beker, waardebonnen en een instructieboekje boordevol visinformatie. De Ooststellingwerf Cup jeugd is op 19 Juni in Appelscha, organisatie visclub Reafin, ter hoogte van Ravenswoud, aanvang 9.00 uur.

Krantenverslag, Jeugdwedstrijd, 2016, Tygo Moes Kampioen, NOS