Anouk Kroezen pakt 9e plaats bij Ooststellingwerf Cup

Zondag, 28 juni 2015

Oldeberkoop – Afgelopen Zondag werd er door de 5 aangesloten Visverenigingen uit de Gemeente Ooststellingwerf om de Jaarlijkse Cup bij de jeugd gevist.

De organisatie van dit jaar 2015 was in handen van het Bestuur van Hengelsportvereniging Ons Genoegen uit Oosterwolde. Er werd door de Jeugd sportvissers gestreden aan de boorden van de Compagnonsvaart, nabij Mastenbroek in Oosterwolde. Anouk Kroezen van HSV de Rietvoorn uit Oldeberkoop behaalde een verdienstelijke 9e plaats met 103 cm, vermeldenswaardig hierbij was dat Anouk een Brasem aan de haak sloeg van 41 cm. Tjalling Klein met 5 visjes en Dennis de Boer met 2 visjes behaalden een eervolle vermelding in het klassement.

Krantenverslag Ooststellingwerf Cup 2015, NOS