Dennis de Boer wint de Jeugd Bokaal

Zondag, 14 juni 2015

Oldeberkoop – Zondag was de dag waarop de Jeugd van HSV de Rietvoorn zich kon kwalificeren voor deelname aan de Ooststellingwerf Cup 2015. De 1e plaats werd door Dennis de Boer behaald met 175 cm vis.

Op een 2e plaats eindigde Tjalling Klein met 108 cm vis en op de 3e plaats eindigde Anouk Kroezen met 97 cm vis. De wedstrijd werd gehouden bij IJkenverlaat, bij de Hoeve. Alle deelnemers kregen een waardebon voor een nieuwe hengel en een instructieboekje boordevol visinformatie. De Ooststellingwerf Cup jeugd 2015 is op 28 Juni in Oosterwolde aan de vaart, ter hoogte van Mastenbroek, aanvang 9.00 uur. De organisatie is in handen van Hengelsportvereniging Ons Genoegen.

Krantenverslag, Jeugdwedstrijd, Stellingwerf                                                  Krantenverslag, Jeugdwedstrijd, NOS