Harry Nijholt wint Ooststellingwerf Cup 2015

Zaterdag, 13 juni 2015

Oldeberkoop – Zaterdag werd de Ooststellingwerf Cup 2015 met grote overmacht door Harry Nijholt van Hengelsportvereniging de Rietvoorn uit Oldeberkoop behaald.

Harry takelde 7790 gr. Brasem uit de vaart. Er werd door de 5 aangesloten Visverenigingen uit de Gemeente Ooststellingwerf om de Jaarlijkse Cup gevist. De organisatie van dit jaar was in handen van het Bestuur van Hengelsportvereniging Ons Genoegen uit Oosterwolde. Er werd door ruim 34 sportvissers gestreden aan de boorden van de vaart in Appelscha. Op ruime afstand van Harry Nijholt eindigde Roelof Hijlkema op de 4e plek met 1970 gram, gevolgd door Jurjen van Dijk met 770 gram en Sietze van Dijk met 660 gram.

Krantenverslag, Ooststellingwerf Cup, Stellingwerf

Krantenverslag, Ooststellingwerf Cup, NOS