Galerij Vis vangsten 2015 aangevuld

Woensdag, 29 april 2015

Oldeberkoop - Afgelopen week stroomden de grote Visvangsten foto's binnen, de mailbox van Hengelsport Vereniging de Rietvoorn kreeg van een trotse vader, schoonvader en opa, de heer Klaas Dekker enkele mooie foto's toegezonden voor opname in de Galerij vangsten.

De foto's zijn te zien onder het kopje wedstrijden - galerij Visvangsten 2015 en onder Archief - Foto's. Mochten er nog vissers of Familieleden in het bezit zijn van mooie vangstresultaten, mail ze naar: rietvoornoldeberkoop@ziggo.nl of naar rietvoorn@live.nl Graag met vermelding naam, lengte en gewicht en de locatie.