1e Koppelwedstrijd verplaatst naar Ossenzijl

Zaterdag, 14 maart 2015

Oldeberkoop - Zondag 29 Maart start het nieuwe visseizoen van Hengelsport Vereniging de Rietvoorn met haar eerste Koppelwedstrijd. Van onze veldmedewerker en bouwkundige Foppe van Dijk uit Nijetrijne kregen wij het bericht dat er werkzaamheden aan de Linde in Nijetrijne zijn gestart. Het betreft het aanbrengen van nieuwe beschoeiingen in Noordwest Overijssel en ook aan de rivier Linde.

De werkzaamheden aan de Linde zijn in kaart gebracht en beschreven door medewerkers van de Provincie. De 1e Koppelwedstrijd zal nu gehouden zal worden in Ossenzijl, ter hoogte van Camping de Kluft, vertrek 6.30 uur bij Openbare Lagere school de Tjongeling in Oldeberkoop.

Foto gemaakt door Foppe van Dijk, Nijetrijne
( Linde, halverwege Lindedijk, Nijetrijne )

Foto gemaakt door Foppe van Dijk, Nijetrijne
( Linde, halverwege Lindedijk, Nijetrijne )