Johan Wijngaard vangt Snoek van 1 meter

Maandag, 16 februari 2015

Oldeberkoop - Afgelopen zondag kreeg de redactie een Foto van een Snoek, gevangen door Johan Wijngaard uit Wolvega, lid van HSV de Rietvoorn uit Oldeberkoop. De Snoek was in een zeer goede conditie, zie hiervoor de krachtige inspanning om de vis in bedwang te houden. De redactie van Hengelsport Vereniging de Rietvoorn heeft de foto geplaatst bij Rubriek Wedstrijden onder het kopje Galerij Visvangsten 2015. Heeft u ook een Foto van uw vangst of vangsten, mail deze naar ons toe en wij plaatsen deze op de website. De Foto kan gemaild worden naar rietvoorn@live.nl of naar rietvoornoldeberkoop@ziggo.nl graag met vermelding van de lengte en het gewicht.

Johan Wijngaard
Snoek, 100 cm lengte