“ Marten de Vries “ wint ruim op Aalsum

Zondag, 24 april 2022

Oldeberkoop – Afgelopen zondag was er de tweede senioren viswedstrijd van het seizoen. Deze wedstrijd werd gehouden aan de het Prinses Margriet Kanaal ter hoogte van het gebied Aalsem, nabij de spoorbrug ter hoogte van Irnsum. De Zon deed zijn werking al goed, de vissers waren goed ingepakt, dit had op de vis niet een negatieve werking. De vis aasde goed, de paaitijd was bijna voorbij. De honger kon gestild worden, goed voeren en goed inwerpen bracht Marten de Vries de eindzege met een totaal van maar liefst 8330 gram, slechts enkele grammen onder het clubrecord.

Op de 2e plaats eindigde Danny Nijholt met 6435 gr. 3e pl. Albert de Vries 5215 gr. 4e pl. Jan Vermeeren met 4535 gr. En op de 5e pl. Harry Nijholt met 3800 gr. De overige resultaten kunt u nalezen op http://hsvrietvoorn.mijnhengelsportvereniging.nl/
De eerst volgende wedstrijd is op 8 mei, wedstrijd in Heerenveen,. Vertrek 6.00 uur bij de Carpool te Oldeberkoop. Zondag1 mei doen een aantal wedstrijdvissers mee aan de Stellingen Cup mee.

Krantenartikel NOS, 28 April 2022

Verslag de Dreier, Juni 2022