“ Marten de Vries “ benaderd clubrecord

Zondag, 13 mei 2018

Oldeberkoop – Afgelopen zondag was er de derde senioren viswedstrijd van het seizoen. Deze wedstrijd werd gehouden aan de het Prinses Margriet Kanaal ter hoogte van het gebied Aalsem, nabij de spoorbrug ter hoogte van Irnsum.

De Zon deed zijn werking goed, de vissers waren luchtig gekleed, dit had op de vis niet een negatieve werking. De vis aasde goed, de paaitijd was voorbij. De honger kon gestild worden, goed voeren en goed inwerpen bracht Marten de Vries de eindzege met een totaal van maar liefst 15250 gram, slecht ca. 150 gram onder het clubrecord. Op de 2e plaats eindigde Harry Nijholt met 9370 gr. 3e pl. Albert de Vries 8280 gr. 4e pl. Roelof Hijlkema met 7080 gr. En op de 5e pl. Jurjen van Dijk met 5420 gr. De overige resultaten kunt u nalezen op  De eerst volgende wedstrijd is op 27 mei, wedstrijd in de Broeresloot, of ook wel de Vierhuistervaart. Vertrek 6.00 uur bij de Carpool te Oldeberkoop.

Krantenverslag, 3e wedstrijd Aalsum
Nieuwe Ooststellingwerver en Stellingwerf