“ Sportvissers de Rietvoorn “ voorzien van bekers

Zondag, 25 februari 2018

Oldeberkoop – Afgelopen dinsdag was er de Jaarvergadering met daaraan gekoppeld de huldiging van de prijswinnaars van het afgelopen visseizoen 2017. De sportvissers hielden hun jaarvergadering in het pannenkoek Restaurant de Koepelbos te Oldeberkoop.

Voorzitter Jan Moes kon een bijna voltallige delegatie van de wedstrijdvissers verwelkomen. De club had de economische recessie van de afgelopen jaren in Nederland goed doorstaan, er was een batig goed boekjaar gedraaid melde de penningmeester, Dhr. Jan Vermeeren, met een plus op Debet. Het ledental was gestegen, wat toch weer enig perspectief geeft om het visseizoen 2018 weer sterk in te gaan. Wedstrijd vissen bij de Rietvoorn is leuk, met dit motto zal het wedstrijdseizoen worden geopend in maart. Mocht je zin hebben aan wedstrijdvissen meld je vrijblijvend aan bij de club. De prijzentafel voor het afgelopen visseizoen was goed gevuld, bijeen gebracht door de heren Lammert Menger, Harrie Nijholt en Frans van der Meer van Meerholt uit Oldeberkoop.

De Zomercompetitie werd gewonnen door Jurjen van Dijk met 2473 cm. op de 2e pl. Roelof Hijlkema met 2387 cm vis, 3e Albert de Vries met 2252 cm. De Meerholt Competitie werd gewonnen door: 1e pl. Marten de Vries met 45500 gr. 2e pl. Harry Nijholt met 32445 gr. 3e pl. Albert de Vries met 32265 gr.

De koppelwedstrijd had de volgende winnaars: 1e stek Danny Nijholt en Marten de Vries 7210 gr. 2e stek Roelof Hijlkema en Tjietsche Dijk 4530 gr. Na afloop bedankte voorzitter Jan Moes de leden en wenste hun veel succes voor het seizoen 2018. De eerste wedstrijd zal gehouden worden op zondag 25 maart, vertrek 7.00 uur. Vanaf de Carpoolplaats te Oldeberkoop.

de Prijswinnaars v.l.n.r. Harry Nijholt, Marten de Vries, Albert de Vries, Roelof Hijlkema, Jurjen van Dijk en Tjietsche Dijk

Verslag, Dreijer, Maart 2018