Roelof Hijlkema wint 11e wedstrijd Helomavaart

Zondag, 24 september 2017

Oldeberkoop – Afgelopen zondag was er de elfde wedstrijd van het seizoen. De wedstrijdleden van de Rietvoorn uit Oldeberkoop hadden hun wedstrijd aan de Helomavaart, de waterverbindingsweg tussen de Tjonger en de Linde. Bij aanvang wedstrijd was het zicht beperkt, de dobbers waren nauwelijks waar te nemen bij aanbeet.

Gedurende de wedstrijd werden de omstandigheden beter en aangenaam door de zonnestralen. Er werd redelijk aantallen vis door alle vissers gevangen. De grote Brasems liet zich echter niet zien en vangen. Op de eerste plaats eindigde Roelof Hijlkema met 3370 gr. 2e pl. Jurjen van Dijk met 2540 ge. 3e pl. Tjietsche Dijk met 1510 gr. 4e Albert de Vries met 1290 gr. 5e pl. Marten de Vries met 1160 gr. De overige resultaten kunt u nalezen op www.rietvoorn-oldeberkoop.nl De 12e en laatste wedstrijd van het seizoen is zondag 1 oktober, vissen Heerenveens Kanaal, aanvang 7.00 uur bij de Carpoolplaats te Oldeberkoop

Krantenverslag, 11e wedstrijd, Helomavaart
Nieuwe Ooststellingwerver