Albert de Vries de sterkste Paashaas aan de Helomavaart

Zondag, 16 april 2017

Oldeberkoop Hengelsport vereniging de Rietvoorn uit Oldeberkoop had afgelopen weekend de tweede competitie wedstrijd op het drukke programma staan. Er werd gestreden op 1e paasdag door maar 6 vissers.

De vissers van de Rietvoorn takelden totaal veel vis per persoon uit de Helomavaart met als grote winnaar Albert de Vries met bijna 7 kilo vis. Als een zeer goede tweede eindigde Marten de Vries met bijna 6 kilo vis. Harrie Nijholt eindigde op een verdienstelijke derde stek met ruim 3,5 kilo vis.

De uiteindelijke visresultaten luiden als volgt: 1e Albert de Vries met 6960 gr. 2e Marten de Vries 5710 gr. 3e Harry Nijholt 3680 gr. 4e Danny Nijholt 3610 gr. 5e Lammert Menger met 2240 gr. 6e Tjietsche Dijk 870 gr. De eerst volgende wedstrijd is zondag 30 april, Stellingwerf Cup voor senioren. Voor de overige resultaten kunt u een overzicht vinden op de site van de Visclub de Rietvoorn uit Oldeberkoop.