“ Harry Nijholt wint “ openingswedstrijd te Oldeboorn

Zondag, 2 april 2017

Oldeberkoop – Afgelopen zondag moesten de leden van HSV de Rietvoorn uit Oldeberkoop hun 1e wedstrijd vissen om de Meerholt Cup 2017 in de Boorn, nabij het plaatsje Oldeboorn. Mooi lenteweer en zonneschijn waren de ingrediënten voor mooie vangsten van de heren vissers. Harry Nijholt bleek na weging de meeste vis uit het water te hebben gepeuterd, Feeder vissen bracht hem de dagzege.

Op een zeer verdienstelijke 2e plaats kwam de runnerup Marten de Vries, welke maar liefst 3 Brasems ving van 1500 gr. De einduitslag van de 1e wedstrijd was: 1. Harry Nijholt met 5340 gram, 4 brasems. Marten de Vries, 4680 gram, 3 brasems. 3e 3. Tjietze Dijk, met 3420 gram. 4e Danny Nijholt met 2540 gram. 5e Roelof Hijlkema met 2130 gram. 6e Lammert Menger met 1370 gram. 7e Rinze Kootstra met 820 gram. De 2e wedstrijd is op Zondag 16 april, wedstrijdwater Helomavaart West. Vertrek 6.00 uur vanaf de Carpoolplaats.
Foto wedstrijdparcours, gemaakt door Marten de Vries, 2 april 2017, Oldeboorn