“ Sportvissers de Rietvoorn “ 2017 Terug Kom Aktie

Woensdag, 8 februari 2017

Oldeberkoop – Afgelopen dinsdag was er de Jaarvergadering met daaraan gekoppeld de huldiging van de prijswinnaars van het afgelopen visseizoen 2016. De vissers uit Oldeberkoop hielden hun jaarvergadering in het pannenkoeken Restaurant de Koepelbos te Oldeberkoop. Voorzitter Jan Moes kon een bijna voltallige delegatie van vissende leden verwelkomen.

De club had ondanks de economische recessie in Nederland een behoorlijk boekjaar gedraaid melde de penningmeester Dhr. Jan Vermeeren, met een mooie plus op Debet.

Het ledental was iets gestegen, wat toch weer enig perspectief geeft om het visseizoen 2017 weer sterk in te gaan. De vereniging gaat zich in het nieuwe jaar richten op de Jeugd, er zal een en ander op touw gezet worden, hoe wordt een ieder in mei duidelijk gemaakt. Het grote speerpunt wordt een “ Terug Kom Aktie “ hierover komt het bestuur op korte termijn terug.

De prijzentafel voor het afgelopen visseizoen was goed gevuld, bijeen gebracht door de heren Lammert Menger, Harrie Nijholt en Frans van der Meer. De Zomercompetitie werd door Albert de Vries met 3071 cm. 2e pl. Jurjen van Dijk met 2506 cm. 3e pl. Lammert Menger met 1326 cm. De Meerholt Competitie werd gewonnen door Harrie Nijholt met maar liefst 44990 gr. 2e pl. Roelof Hijlkema 38670 gr. 3e pl. Albert de Vries 31920 gr. De koppelwedstrijden had de volgende winnaars: 1e stek Marten de Vries en Jurjen van Dijk 6690 gr. 2e stek Jurjen van Dijk en Tjietze Dijk 950 gr. Na afloop bedankte de voorzitter de leden en wenste hun succes voor het seizoen 2017. De eerste wedstrijd zal gehouden worden op zondag 26 maart, vertrek 7.30 uur. Vanaf de Carpoolplaats.

Krantenartikel Jaarvergadering, 15 Februari NOS

Krantenartikel Jaarvergadering, 2017, Grijpvogel